prikaz prve stranice dokumenta Uloga e-marketinga u uspješnoj provedbi zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Uloga e-marketinga u uspješnoj provedbi zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom

Kusić, Ivica
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Kusić, I. (2020). Uloga e-marketinga u uspješnoj provedbi zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:139073

Kusić, Ivica. "Uloga e-marketinga u uspješnoj provedbi zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:139073

Kusić, Ivica. "Uloga e-marketinga u uspješnoj provedbi zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:139073

Kusić, I. (2020). 'Uloga e-marketinga u uspješnoj provedbi zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 25.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:139073

Kusić I. Uloga e-marketinga u uspješnoj provedbi zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 25.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:139073

I. Kusić, "Uloga e-marketinga u uspješnoj provedbi zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:139073

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.