Lovrek, P. (2016). Djelovanje procesa globalizacije na poslovnu komunikaciju (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974979
Lovrek, Petar. "Djelovanje procesa globalizacije na poslovnu komunikaciju." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974979
Lovrek, Petar. "Djelovanje procesa globalizacije na poslovnu komunikaciju." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974979
Lovrek, P. (2016). 'Djelovanje procesa globalizacije na poslovnu komunikaciju', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974979
Lovrek P. Djelovanje procesa globalizacije na poslovnu komunikaciju [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974979
P. Lovrek, "Djelovanje procesa globalizacije na poslovnu komunikaciju", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974979