prikaz prve stranice dokumenta Analiza trendova mobilnog marketinga
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza trendova mobilnog marketinga
Završni rad

Fadljević, Željka
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Fadljević, Ž. (2020). Analiza trendova mobilnog marketinga : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:370212

Fadljević, Željka. "Analiza trendova mobilnog marketinga : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:370212

Fadljević, Željka. "Analiza trendova mobilnog marketinga : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:370212

Fadljević, Ž. (2020). 'Analiza trendova mobilnog marketinga : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:370212

Fadljević Ž. Analiza trendova mobilnog marketinga : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 23.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:370212

Ž. Fadljević, "Analiza trendova mobilnog marketinga : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:370212

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.