prikaz prve stranice dokumenta E-marketing u turizmu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
E-marketing u turizmu
Završni rad

Čuić, Dino
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Čuić, D. (2020). E-marketing u turizmu : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469252

Čuić, Dino. "E-marketing u turizmu : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469252

Čuić, Dino. "E-marketing u turizmu : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469252

Čuić, D. (2020). 'E-marketing u turizmu : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.07.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469252

Čuić D. E-marketing u turizmu : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 24.07.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469252

D. Čuić, "E-marketing u turizmu : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469252

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.