završni rad
Značaj marketinga sadržaja u poslovnoj uporabi Facebooka

Tin Pandurić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Pandurić, T. (2016). Značaj marketinga sadržaja u poslovnoj uporabi Facebooka (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:325551

Pandurić, Tin. "Značaj marketinga sadržaja u poslovnoj uporabi Facebooka." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:325551

Pandurić, Tin. "Značaj marketinga sadržaja u poslovnoj uporabi Facebooka." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:325551

Pandurić, T. (2016). 'Značaj marketinga sadržaja u poslovnoj uporabi Facebooka', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 17.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:325551

Pandurić T. Značaj marketinga sadržaja u poslovnoj uporabi Facebooka [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 17.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:325551

T. Pandurić, "Značaj marketinga sadržaja u poslovnoj uporabi Facebooka", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:325551