prikaz prve stranice dokumenta Značaj marketinga sadržaja u poslovnoj uporabi Facebooka
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Značaj marketinga sadržaja u poslovnoj uporabi Facebooka

Pandurić, Tin
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Pandurić, T. (2016). Značaj marketinga sadržaja u poslovnoj uporabi Facebooka (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:325551

Pandurić, Tin. "Značaj marketinga sadržaja u poslovnoj uporabi Facebooka." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:325551

Pandurić, Tin. "Značaj marketinga sadržaja u poslovnoj uporabi Facebooka." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:325551

Pandurić, T. (2016). 'Značaj marketinga sadržaja u poslovnoj uporabi Facebooka', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:325551

Pandurić T. Značaj marketinga sadržaja u poslovnoj uporabi Facebooka [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 23.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:325551

T. Pandurić, "Značaj marketinga sadržaja u poslovnoj uporabi Facebooka", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:325551

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.