Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketinški potencijal Instagrama

Emil Erić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Erić, E. (2016). Marketinški potencijal Instagrama (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543820

Erić, Emil. "Marketinški potencijal Instagrama." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543820

Erić, Emil. "Marketinški potencijal Instagrama." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543820

Erić, E. (2016). 'Marketinški potencijal Instagrama', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 17.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543820

Erić E. Marketinški potencijal Instagrama [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 17.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543820

E. Erić, "Marketinški potencijal Instagrama", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543820