Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Značajke Online brandinga

Dijana Đurđic (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Đurđic, D. (2016). Značajke Online brandinga (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:191883

Đurđic, Dijana. "Značajke Online brandinga." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:191883

Đurđic, Dijana. "Značajke Online brandinga." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:191883

Đurđic, D. (2016). 'Značajke Online brandinga', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 10.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:191883

Đurđic D. Značajke Online brandinga [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 10.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:191883

D. Đurđic, "Značajke Online brandinga", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:191883

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.