prikaz prve stranice dokumenta Guerrillski marketing u novim medijima
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Guerrillski marketing u novim medijima
Diplomski rad

Skender, Erik
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Skender, E. (2020). Guerrillski marketing u novim medijima : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:726579

Skender, Erik. "Guerrillski marketing u novim medijima : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:726579

Skender, Erik. "Guerrillski marketing u novim medijima : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:726579

Skender, E. (2020). 'Guerrillski marketing u novim medijima : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.10.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:726579

Skender E. Guerrillski marketing u novim medijima : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 19.10.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:726579

E. Skender, "Guerrillski marketing u novim medijima : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:726579

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.