diplomski rad
Nužnost kreiranje imidža proizvoda
Diplomski rad

Šarac, Aljoša
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Šarac, A. (2019). Nužnost kreiranje imidža proizvoda : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:166444

Šarac, Aljoša. "Nužnost kreiranje imidža proizvoda : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:166444

Šarac, Aljoša. "Nužnost kreiranje imidža proizvoda : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:166444

Šarac, A. (2019). 'Nužnost kreiranje imidža proizvoda : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:166444

Šarac A. Nužnost kreiranje imidža proizvoda : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 20.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:166444

A. Šarac, "Nužnost kreiranje imidža proizvoda : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:166444

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.