diplomski rad
Uloga i značaj marketinga u trgovini
Diplomski rad

Pavleković, Josip
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za management, organizaciju i poduzetništvo

Citirajte ovaj rad

Pavleković, J. (2020). Uloga i značaj marketinga u trgovini : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:680311

Pavleković, Josip. "Uloga i značaj marketinga u trgovini : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:680311

Pavleković, Josip. "Uloga i značaj marketinga u trgovini : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:680311

Pavleković, J. (2020). 'Uloga i značaj marketinga u trgovini : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 12.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:680311

Pavleković J. Uloga i značaj marketinga u trgovini : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 12.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:680311

J. Pavleković, "Uloga i značaj marketinga u trgovini : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:680311

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.