Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Pervan, A. (2020). Uloga održivog marketinga u ostvarivanju održivog razvoja : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:681635
Pervan, Antonija. "Uloga održivog marketinga u ostvarivanju održivog razvoja : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:681635
Pervan, Antonija. "Uloga održivog marketinga u ostvarivanju održivog razvoja : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:681635
Pervan, A. (2020). 'Uloga održivog marketinga u ostvarivanju održivog razvoja : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:681635
Pervan A. Uloga održivog marketinga u ostvarivanju održivog razvoja : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:681635
A. Pervan, "Uloga održivog marketinga u ostvarivanju održivog razvoja : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:681635