diplomski rad
Uloga trgovačkih maraka u razvoju branda trgovca
Diplomski rad

Jurkić, Nikola
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Jurkić, N. (2020). Uloga trgovačkih maraka u razvoju branda trgovca : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098856

Jurkić, Nikola. "Uloga trgovačkih maraka u razvoju branda trgovca : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098856

Jurkić, Nikola. "Uloga trgovačkih maraka u razvoju branda trgovca : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098856

Jurkić, N. (2020). 'Uloga trgovačkih maraka u razvoju branda trgovca : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 16.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098856

Jurkić N. Uloga trgovačkih maraka u razvoju branda trgovca : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 16.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098856

N. Jurkić, "Uloga trgovačkih maraka u razvoju branda trgovca : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098856

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.