diplomski rad
Važnost boja, dizajna i pakiranja u marketingu
Diplomski rad

Ružić, Toni
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Ružić, T. (2020). Važnost boja, dizajna i pakiranja u marketingu : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361264

Ružić, Toni. "Važnost boja, dizajna i pakiranja u marketingu : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361264

Ružić, Toni. "Važnost boja, dizajna i pakiranja u marketingu : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361264

Ružić, T. (2020). 'Važnost boja, dizajna i pakiranja u marketingu : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 26.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361264

Ružić T. Važnost boja, dizajna i pakiranja u marketingu : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 26.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361264

T. Ružić, "Važnost boja, dizajna i pakiranja u marketingu : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361264

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.