diplomski rad
Utjecaj vizualnog identiteta na percepciju potrošača o imidžu branda
Diplomski rad

Kursar, Vedran
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Kursar, V. (2020). Utjecaj vizualnog identiteta na percepciju potrošača o imidžu branda : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125340

Kursar, Vedran. "Utjecaj vizualnog identiteta na percepciju potrošača o imidžu branda : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125340

Kursar, Vedran. "Utjecaj vizualnog identiteta na percepciju potrošača o imidžu branda : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125340

Kursar, V. (2020). 'Utjecaj vizualnog identiteta na percepciju potrošača o imidžu branda : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 11.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125340

Kursar V. Utjecaj vizualnog identiteta na percepciju potrošača o imidžu branda : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 11.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125340

V. Kursar, "Utjecaj vizualnog identiteta na percepciju potrošača o imidžu branda : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125340

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.