Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Krstić, V. (2020). Lojalnost potrošača i kvaliteta usluga u HEP Elektra d.o.o. : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:276602
Krstić, Vladimira. "Lojalnost potrošača i kvaliteta usluga u HEP Elektra d.o.o. : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:276602
Krstić, Vladimira. "Lojalnost potrošača i kvaliteta usluga u HEP Elektra d.o.o. : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:276602
Krstić, V. (2020). 'Lojalnost potrošača i kvaliteta usluga u HEP Elektra d.o.o. : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:276602
Krstić V. Lojalnost potrošača i kvaliteta usluga u HEP Elektra d.o.o. : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:276602
V. Krstić, "Lojalnost potrošača i kvaliteta usluga u HEP Elektra d.o.o. : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:276602