Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Važnost i uloga etike u internetskim marketinškim aktivnostima

Tihana Brdar (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Brdar, T. (2016). Važnost i uloga etike u internetskim marketinškim aktivnostima (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:119871

Brdar, Tihana. "Važnost i uloga etike u internetskim marketinškim aktivnostima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:119871

Brdar, Tihana. "Važnost i uloga etike u internetskim marketinškim aktivnostima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:119871

Brdar, T. (2016). 'Važnost i uloga etike u internetskim marketinškim aktivnostima', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 14.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:119871

Brdar T. Važnost i uloga etike u internetskim marketinškim aktivnostima [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 14.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:119871

T. Brdar, "Važnost i uloga etike u internetskim marketinškim aktivnostima", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:119871

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.