diplomski rad
Učinkovitost marketinške komunikacije

Marina Plazanić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za ekonom. i managem. gosp. subjekata
Citirajte ovaj rad...

Plazanić, M. (2016). Učinkovitost marketinške komunikacije (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508007

Plazanić, Marina. "Učinkovitost marketinške komunikacije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508007

Plazanić, Marina. "Učinkovitost marketinške komunikacije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508007

Plazanić, M. (2016). 'Učinkovitost marketinške komunikacije', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 17.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508007

Plazanić M. Učinkovitost marketinške komunikacije [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 17.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508007

M. Plazanić, "Učinkovitost marketinške komunikacije", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508007