prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj okruženja na ponašanje potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj okruženja na ponašanje potrošača

Bruner, Robert
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Bruner, R. (2016). Utjecaj okruženja na ponašanje potrošača (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:127492

Bruner, Robert. "Utjecaj okruženja na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:127492

Bruner, Robert. "Utjecaj okruženja na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:127492

Bruner, R. (2016). 'Utjecaj okruženja na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 01.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:127492

Bruner R. Utjecaj okruženja na ponašanje potrošača [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 01.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:127492

R. Bruner, "Utjecaj okruženja na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:127492

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.