Bruner, R. (2016). Utjecaj okruženja na ponašanje potrošača (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:127492
Bruner, Robert. "Utjecaj okruženja na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:127492
Bruner, Robert. "Utjecaj okruženja na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:127492
Bruner, R. (2016). 'Utjecaj okruženja na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:127492
Bruner R. Utjecaj okruženja na ponašanje potrošača [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:127492
R. Bruner, "Utjecaj okruženja na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:127492