diplomski rad
ULOGA MARKETINGA U KREIRANJU PONUDE
Diplomski rad

Barbarić, Dinko
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Barbarić, D. (2021). ULOGA MARKETINGA U KREIRANJU PONUDE : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:797836

Barbarić, Dinko. "ULOGA MARKETINGA U KREIRANJU PONUDE : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:797836

Barbarić, Dinko. "ULOGA MARKETINGA U KREIRANJU PONUDE : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:797836

Barbarić, D. (2021). 'ULOGA MARKETINGA U KREIRANJU PONUDE : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:797836

Barbarić D. ULOGA MARKETINGA U KREIRANJU PONUDE : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2021 [pristupljeno 19.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:797836

D. Barbarić, "ULOGA MARKETINGA U KREIRANJU PONUDE : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:797836

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.