završni rad
STRATEGIJA POZICIONIRANJA PROIZVODA I USLUGA
Završni rad

Riedl, Emma
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Riedl, E. (2021). STRATEGIJA POZICIONIRANJA PROIZVODA I USLUGA : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002680

Riedl, Emma. "STRATEGIJA POZICIONIRANJA PROIZVODA I USLUGA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002680

Riedl, Emma. "STRATEGIJA POZICIONIRANJA PROIZVODA I USLUGA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002680

Riedl, E. (2021). 'STRATEGIJA POZICIONIRANJA PROIZVODA I USLUGA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002680

Riedl E. STRATEGIJA POZICIONIRANJA PROIZVODA I USLUGA : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2021 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002680

E. Riedl, "STRATEGIJA POZICIONIRANJA PROIZVODA I USLUGA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002680

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.