završni rad
TRENDOVI DIGITALNOG MARKETINGA
Završni rad

Vidović, Nina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Vidović, N. (2021). TRENDOVI DIGITALNOG MARKETINGA : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:407406

Vidović, Nina. "TRENDOVI DIGITALNOG MARKETINGA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:407406

Vidović, Nina. "TRENDOVI DIGITALNOG MARKETINGA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:407406

Vidović, N. (2021). 'TRENDOVI DIGITALNOG MARKETINGA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 10.08.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:407406

Vidović N. TRENDOVI DIGITALNOG MARKETINGA : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2021 [pristupljeno 10.08.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:407406

N. Vidović, "TRENDOVI DIGITALNOG MARKETINGA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:407406

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.