Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Važnost komunikacije u direktnoj prodaji

Željka Bagarić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra interdisciplinarnih kolegija
Citirajte ovaj rad

Bagarić, . (2016). Važnost komunikacije u direktnoj prodaji (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:137467

Bagarić, Željka. "Važnost komunikacije u direktnoj prodaji." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:137467

Bagarić, Željka. "Važnost komunikacije u direktnoj prodaji." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:137467

Bagarić, . (2016). 'Važnost komunikacije u direktnoj prodaji', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:137467

Bagarić . Važnost komunikacije u direktnoj prodaji [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 20.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:137467

. Bagarić, "Važnost komunikacije u direktnoj prodaji", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:137467