Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Lilić, V. (2021). POZICIONIRANJE NA TRŽIŠTU KAO DIO CILJNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ČIPSA FRANCK : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:507926
Lilić, Valentina. "POZICIONIRANJE NA TRŽIŠTU KAO DIO CILJNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ČIPSA FRANCK : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:507926
Lilić, Valentina. "POZICIONIRANJE NA TRŽIŠTU KAO DIO CILJNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ČIPSA FRANCK : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:507926
Lilić, V. (2021). 'POZICIONIRANJE NA TRŽIŠTU KAO DIO CILJNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ČIPSA FRANCK : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:507926
Lilić V. POZICIONIRANJE NA TRŽIŠTU KAO DIO CILJNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ČIPSA FRANCK : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2021 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:507926
V. Lilić, "POZICIONIRANJE NA TRŽIŠTU KAO DIO CILJNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ČIPSA FRANCK : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:507926