diplomski rad
Upravljanje marketinškom komunikacijom

Barbara Prdić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za ekonom. i managem. gosp. subjekata
Citirajte ovaj rad...

Prdić, B. (2016). Upravljanje marketinškom komunikacijom (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:621358

Prdić, Barbara. "Upravljanje marketinškom komunikacijom." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:621358

Prdić, Barbara. "Upravljanje marketinškom komunikacijom." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:621358

Prdić, B. (2016). 'Upravljanje marketinškom komunikacijom', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:621358

Prdić B. Upravljanje marketinškom komunikacijom [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 20.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:621358

B. Prdić, "Upravljanje marketinškom komunikacijom", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:621358