Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Stavovi potrošača o ekološkim oznakama i oglasima za prehrambene proizvode

Martina Ivković (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Ivković, M. (2016). Stavovi potrošača o ekološkim oznakama i oglasima za prehrambene proizvode (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:735975

Ivković, Martina. "Stavovi potrošača o ekološkim oznakama i oglasima za prehrambene proizvode." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:735975

Ivković, Martina. "Stavovi potrošača o ekološkim oznakama i oglasima za prehrambene proizvode." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:735975

Ivković, M. (2016). 'Stavovi potrošača o ekološkim oznakama i oglasima za prehrambene proizvode', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 16.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:735975

Ivković M. Stavovi potrošača o ekološkim oznakama i oglasima za prehrambene proizvode [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 16.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:735975

M. Ivković, "Stavovi potrošača o ekološkim oznakama i oglasima za prehrambene proizvode", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:735975