Ivković, M. (2016). Stavovi potrošača o ekološkim oznakama i oglasima za prehrambene proizvode (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:735975
Ivković, Martina. "Stavovi potrošača o ekološkim oznakama i oglasima za prehrambene proizvode." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:735975
Ivković, Martina. "Stavovi potrošača o ekološkim oznakama i oglasima za prehrambene proizvode." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:735975
Ivković, M. (2016). 'Stavovi potrošača o ekološkim oznakama i oglasima za prehrambene proizvode', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:735975
Ivković M. Stavovi potrošača o ekološkim oznakama i oglasima za prehrambene proizvode [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:735975
M. Ivković, "Stavovi potrošača o ekološkim oznakama i oglasima za prehrambene proizvode", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:735975