diplomski rad
Financijska vrijednost branda prema Interbrandu, BrandZu i Brand Financeu

Jurica Delija (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Delija, J. (2016). Financijska vrijednost branda prema Interbrandu, BrandZu i Brand Financeu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:319808

Delija, Jurica. "Financijska vrijednost branda prema Interbrandu, BrandZu i Brand Financeu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:319808

Delija, Jurica. "Financijska vrijednost branda prema Interbrandu, BrandZu i Brand Financeu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:319808

Delija, J. (2016). 'Financijska vrijednost branda prema Interbrandu, BrandZu i Brand Financeu', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 16.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:319808

Delija J. Financijska vrijednost branda prema Interbrandu, BrandZu i Brand Financeu [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 16.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:319808

J. Delija, "Financijska vrijednost branda prema Interbrandu, BrandZu i Brand Financeu", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:319808