Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra interdisciplinarnih kolegija
Citirajte ovaj rad
Božičević, D. (2021). UTJECAJ BOJA NA PERCEPCIJU I PONAŠANJE U PRODAJI : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:777698
Božičević, Dorotea. "UTJECAJ BOJA NA PERCEPCIJU I PONAŠANJE U PRODAJI : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:777698
Božičević, Dorotea. "UTJECAJ BOJA NA PERCEPCIJU I PONAŠANJE U PRODAJI : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:777698
Božičević, D. (2021). 'UTJECAJ BOJA NA PERCEPCIJU I PONAŠANJE U PRODAJI : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:777698
Božičević D. UTJECAJ BOJA NA PERCEPCIJU I PONAŠANJE U PRODAJI : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2021 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:777698
D. Božičević, "UTJECAJ BOJA NA PERCEPCIJU I PONAŠANJE U PRODAJI : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:777698