prikaz prve stranice dokumenta Marketinška komunikacija u digitalnom okruženju
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Marketinška komunikacija u digitalnom okruženju

Jurina, Vlatka
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Jurina, V. (2016). Marketinška komunikacija u digitalnom okruženju (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:748247

Jurina, Vlatka. "Marketinška komunikacija u digitalnom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:748247

Jurina, Vlatka. "Marketinška komunikacija u digitalnom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:748247

Jurina, V. (2016). 'Marketinška komunikacija u digitalnom okruženju', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 30.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:748247

Jurina V. Marketinška komunikacija u digitalnom okruženju [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 30.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:748247

V. Jurina, "Marketinška komunikacija u digitalnom okruženju", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:748247

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.