Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Lucić, N. (2022). ULOGA NEUROMARKETINGA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:877107
Lucić, Nikolina. "ULOGA NEUROMARKETINGA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:877107
Lucić, Nikolina. "ULOGA NEUROMARKETINGA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:877107
Lucić, N. (2022). 'ULOGA NEUROMARKETINGA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:877107
Lucić N. ULOGA NEUROMARKETINGA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:877107
N. Lucić, "ULOGA NEUROMARKETINGA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:877107