završni rad
Analiza uloge psihologije u marketingu na primjeru internet trgovine ASOS
Završni rad

Nikolić, Lana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Nikolić, L. (2022). Analiza uloge psihologije u marketingu na primjeru internet trgovine ASOS : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:293532

Nikolić, Lana. "Analiza uloge psihologije u marketingu na primjeru internet trgovine ASOS : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:293532

Nikolić, Lana. "Analiza uloge psihologije u marketingu na primjeru internet trgovine ASOS : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:293532

Nikolić, L. (2022). 'Analiza uloge psihologije u marketingu na primjeru internet trgovine ASOS : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:293532

Nikolić L. Analiza uloge psihologije u marketingu na primjeru internet trgovine ASOS : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 24.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:293532

L. Nikolić, "Analiza uloge psihologije u marketingu na primjeru internet trgovine ASOS : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:293532

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.