diplomski rad
Organizacija i provedba marketinga u turizmu

Timotej Lesjak (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za ekonom. i managem. gosp. subjekata
Citirajte ovaj rad...

Lesjak, T. (2016). Organizacija i provedba marketinga u turizmu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:279637

Lesjak, Timotej. "Organizacija i provedba marketinga u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:279637

Lesjak, Timotej. "Organizacija i provedba marketinga u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:279637

Lesjak, T. (2016). 'Organizacija i provedba marketinga u turizmu', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:279637

Lesjak T. Organizacija i provedba marketinga u turizmu [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 19.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:279637

T. Lesjak, "Organizacija i provedba marketinga u turizmu", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:279637