Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Ploh, J. (2022). UTJECAJ LAYOUTA PRODAVAONICE NA PONAŠANJE KUPACA : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157218
Ploh, Josipa. "UTJECAJ LAYOUTA PRODAVAONICE NA PONAŠANJE KUPACA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157218
Ploh, Josipa. "UTJECAJ LAYOUTA PRODAVAONICE NA PONAŠANJE KUPACA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157218
Ploh, J. (2022). 'UTJECAJ LAYOUTA PRODAVAONICE NA PONAŠANJE KUPACA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157218
Ploh J. UTJECAJ LAYOUTA PRODAVAONICE NA PONAŠANJE KUPACA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157218
J. Ploh, "UTJECAJ LAYOUTA PRODAVAONICE NA PONAŠANJE KUPACA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157218