Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Učinci negativnog publiciteta

Kristina Macakić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Macakić, K. (2016). Učinci negativnog publiciteta (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:180395

Macakić, Kristina. "Učinci negativnog publiciteta." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:180395

Macakić, Kristina. "Učinci negativnog publiciteta." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:180395

Macakić, K. (2016). 'Učinci negativnog publiciteta', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:180395

Macakić K. Učinci negativnog publiciteta [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 20.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:180395

K. Macakić, "Učinci negativnog publiciteta", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:180395