Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Tomas, L. (2022). UTJECAJ KORISNIČKOG SUČELJA NA KORISNIČKO ISKUSTVO : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479419
Tomas, Luka. "UTJECAJ KORISNIČKOG SUČELJA NA KORISNIČKO ISKUSTVO : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479419
Tomas, Luka. "UTJECAJ KORISNIČKOG SUČELJA NA KORISNIČKO ISKUSTVO : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479419
Tomas, L. (2022). 'UTJECAJ KORISNIČKOG SUČELJA NA KORISNIČKO ISKUSTVO : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479419
Tomas L. UTJECAJ KORISNIČKOG SUČELJA NA KORISNIČKO ISKUSTVO : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479419
L. Tomas, "UTJECAJ KORISNIČKOG SUČELJA NA KORISNIČKO ISKUSTVO : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479419