Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Čamić, I. (2023). ULOGA BRANDA U STVARANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:349146
Čamić, Ivana. "ULOGA BRANDA U STVARANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:349146
Čamić, Ivana. "ULOGA BRANDA U STVARANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:349146
Čamić, I. (2023). 'ULOGA BRANDA U STVARANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:349146
Čamić I. ULOGA BRANDA U STVARANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2023 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:349146
I. Čamić, "ULOGA BRANDA U STVARANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:349146