diplomski rad
ULOGA BRANDA U STVARANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA
Diplomski rad

Čamić, Ivana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Čamić, I. (2023). ULOGA BRANDA U STVARANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:349146

Čamić, Ivana. "ULOGA BRANDA U STVARANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:349146

Čamić, Ivana. "ULOGA BRANDA U STVARANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:349146

Čamić, I. (2023). 'ULOGA BRANDA U STVARANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:349146

Čamić I. ULOGA BRANDA U STVARANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2023 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:349146

I. Čamić, "ULOGA BRANDA U STVARANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:349146

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.