Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Marketinške strategije trgovinskog poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketinške strategije trgovinskog poduzeća

Đolić, Vedrana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Đolić, V. (2016). Marketinške strategije trgovinskog poduzeća (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:451950

Đolić, Vedrana. "Marketinške strategije trgovinskog poduzeća." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:451950

Đolić, Vedrana. "Marketinške strategije trgovinskog poduzeća." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:451950

Đolić, V. (2016). 'Marketinške strategije trgovinskog poduzeća', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 13.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:451950

Đolić V. Marketinške strategije trgovinskog poduzeća [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 13.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:451950

V. Đolić, "Marketinške strategije trgovinskog poduzeća", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:451950

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.