Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Galić, Lj. (2023). MARKETINŠKE SPECIFIČNOSTI VIRTUALNE STVARNOSTI : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:396578
Galić, Ljerka. "MARKETINŠKE SPECIFIČNOSTI VIRTUALNE STVARNOSTI : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:396578
Galić, Ljerka. "MARKETINŠKE SPECIFIČNOSTI VIRTUALNE STVARNOSTI : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:396578
Galić, Lj. (2023). 'MARKETINŠKE SPECIFIČNOSTI VIRTUALNE STVARNOSTI : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:396578
Galić Lj. MARKETINŠKE SPECIFIČNOSTI VIRTUALNE STVARNOSTI : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2023 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:396578
Lj. Galić, "MARKETINŠKE SPECIFIČNOSTI VIRTUALNE STVARNOSTI : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:396578