završni rad
Uloga neuromarketinga u istraživanju tržišta
Završni rad

Majstrović, Mateja
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Majstrović, M. (2023). Uloga neuromarketinga u istraživanju tržišta : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:609527

Majstrović, Mateja. "Uloga neuromarketinga u istraživanju tržišta : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:609527

Majstrović, Mateja. "Uloga neuromarketinga u istraživanju tržišta : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:609527

Majstrović, M. (2023). 'Uloga neuromarketinga u istraživanju tržišta : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:609527

Majstrović M. Uloga neuromarketinga u istraživanju tržišta : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2023 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:609527

M. Majstrović, "Uloga neuromarketinga u istraživanju tržišta : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:609527

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.