Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Šerić, M. (2023). BAADER – MEINHOFOV FENOMEN KAO SEGMENT MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:038411
Šerić, Marta. "BAADER – MEINHOFOV FENOMEN KAO SEGMENT MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:038411
Šerić, Marta. "BAADER – MEINHOFOV FENOMEN KAO SEGMENT MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:038411
Šerić, M. (2023). 'BAADER – MEINHOFOV FENOMEN KAO SEGMENT MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:038411
Šerić M. BAADER – MEINHOFOV FENOMEN KAO SEGMENT MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2023 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:038411
M. Šerić, "BAADER – MEINHOFOV FENOMEN KAO SEGMENT MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:038411