završni rad
Važnost zemlje podrijetla proizvoda u međunarodnom marketingu
Završni rad

Gerštmajer, Gabriela
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Gerštmajer, G. (2023). Važnost zemlje podrijetla proizvoda u međunarodnom marketingu : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:616195

Gerštmajer, Gabriela. "Važnost zemlje podrijetla proizvoda u međunarodnom marketingu : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:616195

Gerštmajer, Gabriela. "Važnost zemlje podrijetla proizvoda u međunarodnom marketingu : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:616195

Gerštmajer, G. (2023). 'Važnost zemlje podrijetla proizvoda u međunarodnom marketingu : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 12.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:616195

Gerštmajer G. Važnost zemlje podrijetla proizvoda u međunarodnom marketingu : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2023 [pristupljeno 12.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:616195

G. Gerštmajer, "Važnost zemlje podrijetla proizvoda u međunarodnom marketingu : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:616195

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.