Naslov | Gerila marketing |
Autor | Mia Mihić |
Voditelj/Mentor | Mane Medić (mentor)
|
Sažetak rada | Cilj svakog poduzetnika je ostvariti veći promet i to naravno bez dodatnih marketinških troškova. Tako se u današnje vrijeme u marketingu sve češće koristi pojam „Gerila marketing“.
Gerila marketing nekonvencionalan je marketing, koji, uz minimalna financijska ulaganja, ostvaruje maksimalne učinke koristeći razne promocijske aktivnosti koje su inovativne i netipične za tradicionalni marketing, a ostavljajući šokantne i zanimljive poruke, postaje primjećen od strane potrošača. Budući da smo u današnje vrijeme izloženi oglasima, a da ponekad toga nismo niti svjesni, mnogi promidžbeni sadržaji postali su većini odbojni i dosadni. Upravo je gerila marketing zaslužan za privlačenje pažnje potrošača raznim iznenaĎenjima, a isključujući konvencionalne komunikacijska rješenja koja u današnjem svijetu marketing, jednostavno, više nisu dovoljna. Budući da gerila marketing ne zahtjeva izdvajanje velikih količina novčanih sredstava, prvenstveno je namijenjen malim poduzećima, iako ga danas, zbog sve veće zainteresiranosti i prodiranja u javnost, koriste i velika poduzeća. Danas je gerila marketing sve više prihvaćen kako od strane stručnjaka tako i od strane potrošača, a pogotovo mlađih generacija na koje gerila marketing ostavlja poseban dojam jer u velikoj količini dosadnih i odbojnih oglasa, upravo gerila marketing unosi dozu inovativnosti i kreativnosti u današnji svijet marketinga. |
Ključne riječi | gerila marketing nekonvencionalni marketing |
Povjerenstvo za obranu | Mane Medić (predsjednik povjerenstva) Blaženka Hadrović Zekić (član povjerenstva) Josip Mesarić (član povjerenstva)
|
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj | Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku |
Ustrojstvena jedinica niže razine | Katedra za marketing |
Mjesto | Osijek |
Država obrane | Hrvatska |
Znanstveno područje, polje, grana | DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
|
Vrsta studija | sveučilišni |
Stupanj | preddiplomski |
Naziv studijskog programa | Marketing |
Akademski / stručni naziv | sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije |
Kratica akademskog / stručnog naziva | univ. bacc. oec. |
Vrsta rada | završni rad |
Jezik | hrvatski |
Datum obrane | 2016-09-19 |
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski) | The goal of every entrepreneur is to achieve as high an income as possible, without any additional costs. This is the reason why the term "guerilla marketing" is nowadays often used in the marketing field.
Guerilla marketing is an unconventional type of marketing which reaches maximum effects with minimal financial investments. It uses various promotional activities which are usually innovative and non-typical in traditional marketing and it also leaves shocking and interesting messages which can be easily noticed by the consumers. Since people are exposed to various advertisements without even being aware of it, many promotional contents have become repulsive and boring for them. This is why guerilla marketing attracts a lot of attention with various surprises and doesn't use conventional communication solutions which are simply not
enough in today's world. Guerilla marketing is primarily intended for smaller businesses since it doesn't require big amounts of money, but the big companies are also interested in its success with the public so they use it as well. Today, guerilla marketing is much more accepted among experts and consumers, especially among younger generations. It leaves an impression because it introduces innovative and creative content, different from the usual and boring advertisements present in today's world of marketing. |
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski) | Guerilla marketing unconventional marketing |
Vrsta resursa | tekst |
Prava pristupa | Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove |
Uvjeti korištenja rada |  |
Javna napomena | Ključne riječi izdvojio knjižničar |
URN:NBN | https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:206895 |