Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Planiranje medijske strategije

Ivan Duvnjak (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Duvnjak, I. (2016). Planiranje medijske strategije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:772078

Duvnjak, Ivan. "Planiranje medijske strategije." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:772078

Duvnjak, Ivan. "Planiranje medijske strategije." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:772078

Duvnjak, I. (2016). 'Planiranje medijske strategije', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:772078

Duvnjak I. Planiranje medijske strategije [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 19.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:772078

I. Duvnjak, "Planiranje medijske strategije", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:772078