Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Oglašavanje na društvenim mrežama

Ivan Tkalec (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Tkalec, I. (2016). Oglašavanje na društvenim mrežama (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:407800

Tkalec, Ivan. "Oglašavanje na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:407800

Tkalec, Ivan. "Oglašavanje na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:407800

Tkalec, I. (2016). 'Oglašavanje na društvenim mrežama', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 17.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:407800

Tkalec I. Oglašavanje na društvenim mrežama [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 17.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:407800

I. Tkalec, "Oglašavanje na društvenim mrežama", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:407800