diplomski rad
Primjena marketing miksa u međunarodnom marketingu

Tamara Berečić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za ekonom. i managem. gosp. subjekata
Citirajte ovaj rad...

Berečić, T. (2016). Primjena marketing miksa u međunarodnom marketingu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:763544

Berečić, Tamara. "Primjena marketing miksa u međunarodnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:763544

Berečić, Tamara. "Primjena marketing miksa u međunarodnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:763544

Berečić, T. (2016). 'Primjena marketing miksa u međunarodnom marketingu', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:763544

Berečić T. Primjena marketing miksa u međunarodnom marketingu [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 19.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:763544

T. Berečić, "Primjena marketing miksa u međunarodnom marketingu", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:763544