Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Razvoj oglašavanja kroz masovne medije

Ivan Mihaljević (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Mihaljević, I. (2016). Razvoj oglašavanja kroz masovne medije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:576169

Mihaljević, Ivan. "Razvoj oglašavanja kroz masovne medije." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:576169

Mihaljević, Ivan. "Razvoj oglašavanja kroz masovne medije." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:576169

Mihaljević, I. (2016). 'Razvoj oglašavanja kroz masovne medije', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:576169

Mihaljević I. Razvoj oglašavanja kroz masovne medije [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 19.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:576169

I. Mihaljević, "Razvoj oglašavanja kroz masovne medije", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:576169