Mihaljević, I. (2016). Razvoj oglašavanja kroz masovne medije (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:576169
Mihaljević, Ivan. "Razvoj oglašavanja kroz masovne medije." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:576169
Mihaljević, Ivan. "Razvoj oglašavanja kroz masovne medije." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:576169
Mihaljević, I. (2016). 'Razvoj oglašavanja kroz masovne medije', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:576169
Mihaljević I. Razvoj oglašavanja kroz masovne medije [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 20.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:576169
I. Mihaljević, "Razvoj oglašavanja kroz masovne medije", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:576169