Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Marošičević, I. M. (2024). Uloga digitalnog marketinga u stvaranju vrijednosti branda : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:265568
Marošičević, Iva Maria. "Uloga digitalnog marketinga u stvaranju vrijednosti branda : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:265568
Marošičević, Iva Maria. "Uloga digitalnog marketinga u stvaranju vrijednosti branda : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:265568
Marošičević, I. M. (2024). 'Uloga digitalnog marketinga u stvaranju vrijednosti branda : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 13.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:265568
Marošičević IM. Uloga digitalnog marketinga u stvaranju vrijednosti branda : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2024 [pristupljeno 13.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:265568
I. M. Marošičević, "Uloga digitalnog marketinga u stvaranju vrijednosti branda : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:265568