Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Novi trendovi u oglašavanju

Alen Nikolić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Nikolić, A. (2016). Novi trendovi u oglašavanju (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887003

Nikolić, Alen. "Novi trendovi u oglašavanju." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887003

Nikolić, Alen. "Novi trendovi u oglašavanju." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887003

Nikolić, A. (2016). 'Novi trendovi u oglašavanju', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887003

Nikolić A. Novi trendovi u oglašavanju [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 22.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887003

A. Nikolić, "Novi trendovi u oglašavanju", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887003