završni rad
Online i offline promocija mobilne aplikacije turističke zajednice grada Osijeka

Valentina Ćavar (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Ćavar, V. (2016). Online i offline promocija mobilne aplikacije turističke zajednice grada Osijeka (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:303644

Ćavar, Valentina. "Online i offline promocija mobilne aplikacije turističke zajednice grada Osijeka." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:303644

Ćavar, Valentina. "Online i offline promocija mobilne aplikacije turističke zajednice grada Osijeka." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:303644

Ćavar, V. (2016). 'Online i offline promocija mobilne aplikacije turističke zajednice grada Osijeka', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:303644

Ćavar V. Online i offline promocija mobilne aplikacije turističke zajednice grada Osijeka [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 19.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:303644

V. Ćavar, "Online i offline promocija mobilne aplikacije turističke zajednice grada Osijeka", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:303644