Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Bijedić, I. (2024). Utjecaj branda na poticanje impulzivne kupovine : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481890
Bijedić, Ira. "Utjecaj branda na poticanje impulzivne kupovine : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481890
Bijedić, Ira. "Utjecaj branda na poticanje impulzivne kupovine : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481890
Bijedić, I. (2024). 'Utjecaj branda na poticanje impulzivne kupovine : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 16.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481890
Bijedić I. Utjecaj branda na poticanje impulzivne kupovine : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2024 [pristupljeno 16.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481890
I. Bijedić, "Utjecaj branda na poticanje impulzivne kupovine : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481890