diplomski rad
Uloga branda u stvaranju lojalnosti potrošača
Diplomski rad

Drenjančević, Mia
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Drenjančević, M. (2024). Uloga branda u stvaranju lojalnosti potrošača : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:827593

Drenjančević, Mia. "Uloga branda u stvaranju lojalnosti potrošača : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:827593

Drenjančević, Mia. "Uloga branda u stvaranju lojalnosti potrošača : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:827593

Drenjančević, M. (2024). 'Uloga branda u stvaranju lojalnosti potrošača : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 21.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:827593

Drenjančević M. Uloga branda u stvaranju lojalnosti potrošača : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2024 [pristupljeno 21.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:827593

M. Drenjančević, "Uloga branda u stvaranju lojalnosti potrošača : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:827593

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.